ExClusive.Daddy Yankee DiscoGraphy::Only On M2D ::: Direct Links
كاتب الموضوع
رسالة
TE7A عضو متقدم
موضوع: ExClusive.Daddy Yankee DiscoGraphy::Only On M2D ::: Direct Links الثلاثاء يوليو 28, 2009 4:47 pm
Daddy Yankee.Barrio Fino.2004
1. Intro 2. King Daddy 3. Dale Caliente 4. No Me Dejes Solo 5. Gasolina 6. Like You 7. El Muro 8. Lo que Paso, Paso 9. Tu Principe (Ft. Zion & Lennox) 10. Cuentame 11. Santifica Tus Escapularios 12. Sabor a Melao (Ft. Andy Montanez) 13. El Empuje - (Spanish, featuring May-Be) 14. Que Vas a Hacer? 15. Salud y Vida 16. Intermedio "Gavilan" 17. Corazones 18. Golpe de Estado (Ft. Tomy Viera) 19. 2 Mujeres 20. Saber su Nombre 21. Outro
1. En Directo [Live] 2. King Daddy [Live in San Juan, Puerto Rico] 3. Dale Caliente [Live in San Juan, Puerto Rico] 4. Empuje [Live in Guyaquil, Ecuador] 5. Tu Principe [Live in Medellin, Colombia] - Daddy Yankee, , Zion & Lennox 6. Santifica Tus Escapularios [Live in Barranquilla, Columbia] 7. Corazones [Live in New York City] 8. No Me Dejes Solo [Live in Los Angeles] 9. Lo Que Pasó, Pasó [Live in the Dominican Republic] 10. Gasolina [Live in San Juan, Puerto Rico] 11. Rompe 12. Machucando 13. Gangsta Zone - Daddy Yankee, Snoop Dogg 14. Machete Reloaded - Daddy Yankee, Paul Wall 15. Como Dice Que Dijo (Skit) 16. Truco
1. Jefe 2. En Sus Marcas Listos Fuera 3. Cambio 4. Fuera De Control 5. Impacto 6. Ella Me Levanto 7. A Lo Clasico 8. Bring It On - (with Akon) 9. Who's Your Daddy? 10. El Celular 11. Ven Damelo 12. Papi Lover - (with Nicole Scherzinger) 13. Que Paso! 14. Mensaje De Estado 15. Tension - (with Hector "El Father") 16. Soy Lo Que Soy 17. Coraza Divina 18. Plane To PR - (with Will.i.am) 19. Me Quedaria 20. Todos Quieren A Raymond 21. Impacto - (remix, with Fergie)
1. Talento De Barrio 2. Pa-Kumpa!! 3. Temblor 4. Pose 5. Llamado De Emergencia 6. Oasis De Fantasía 7. Salgo Pa' La Calle (feat. RANDY) 8. Qué Tengo Que Hacer 9. Suelta 10. De La Paz Y De La Guerra 11. Pasión (feat. ARCÁNGEL) 12. Como Y Vete 13. K-dela 14. Infinito 15. Somos De Calle
I'm giving up on everything Because you messed me up Don't know how much you Screwed it up You never listened That's just too bad Because I'm moving on I won't forget You were the one that was wrong I know I need to step up and be strong Don't patronize me Yeah yeah yeah yeah yeah
ExClusive.Daddy Yankee DiscoGraphy::Only On M2D ::: Direct Links